Jaguar: Going Electric
The remarkable story of how luxury car maker Jaguar made its first electric car. With exclusive, behind-the-scenes access to Jaguar’s state-of-the-art engineering laboratories and top-secret design studios, Going Electric shows what it takes to make a sophisticated new car and provides an intriguing, inside view of one of the world’s most iconic companies as it grapples with the future. It reveals a world where technical excellence meets exquisite craftsmanship – where testing is taken to the extremes and the car pushed to the limit. Going Electric was directed by award-winning filmmaker Ben Lawrie and narrated by Hollywood actor Mark Strong.