Licence to Kill
James Bond (Timothy Dalton) takes on his most-daring adventure after he turns renegade and tracks down one of the international drug cartel's most-brutal and powerful leaders. After the murder of his just-married friend, he is fighting not only for country and justice, but for personal revenge!