Monday
Mickey (Sebastian Stan) and Chloe (Denise Gough), two Americans in their mid-thirties living in Athens, meet in the heat of summer one whirlwind weekend. The chemistry between them is undeniable. When Chloe’s time in Greece is drawing to a close, she decides to give up her high-flying job back home and explore whether one weekend’s passion can blossom into something more. Argyris Papadimitropoulos’ follow up of the festival sensation Suntan is a fun, sensuous romance about how love gets in the way of life, and life gets in the way of love.