Picnic
One day, chocolates in this world started to melt. The melted chocolate became a huge tsunami and covered the world. The Great East Japan Earthquake on March 11, 2011. When I saw the tsunami footage on TV, I thought it was chocolate. Melted chocolate and sea water. The phenomena of completely different substances look the same. Why. We set out on a journey to Tohoku to solve the mystery of chocolate and the tsunami.