Please Give
Married antique-dealers, Kate and Alex (Catherine Keener and Oliver Platt) plan on gutting the apartment they own next door to expand their own pad once Andra, the cranky, elderly widow (Ann Guilbert) who lives there, finally dies. When Kate, conflicted with her own guilt, befriends Andra’s granddaughters (Rebecca Hall and Amanda Peet), the results are anything but predictable in this devastatingly funny comedy that examines life and death… and everything in between!