Priscilla
When teenage Priscilla Beaulieu meets Elvis Presley at a party, the man who is already a meteoric rock 'n' roll superstar becomes someone entirely unexpected in private moments: a thrilling crush, an ally in loneliness, a vulnerable best friend.