Puffins: Shorts Collection 26
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 26 includes 4 amazing episodes: Zombie Horror Show, The Walrus Fortress Party, The featherbrain guitarist, Fatal Attraction, Zombie horror show: Didi, Pie, Tic and Tac go to pay a visit to Johnny Puff. Upon arriving, they find their friend's trailer besieged by a horde of Zombie Puffins. What will become of them? The walrus fortress party: Otto sets off on a work trip and naturally, his puffins take advantage of the opportunity to throw a mega-party! Among the many invitees, we find Tac, Didi, Pie and Tic who enthusiastically join the fun. But the party soon spins out of control. What would happen if Otto realized that he had forgotten his glasses at the fortress and returned sooner than expected? The featherbrain guitarist: Johnny Puff is strumming his guitar while the Puffins are playing baseball. Didi is the catcher, Pie the pitcher and Tic & Tac participate as cheerleaders. A fastball hurled by Pie accidentally hits Johnny and temporarily knocks him out. What would happen if, upon coming back to his senses, Johnny no longer remembered how to play the guitar? Fatal attraction: The Puffins and Johnny Puff are removing the rubbish from the surface of the Frozen Lake and stuffing all the scattered refuse inside a trunk. Unaware that it's just garbage and certain instead that it contains a treasure, Otto will do everything in his power to steal that trunk. How will it end?