Puffins: Shorts Collection 30
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 30 includes 4 amazing episodes: A starry night, Mind the antenna, An extraterrestrial sound, A close call A starry night: The Puffins and Johnny are enjoying a magnificent night under the twinkling constellations, but Otto's party makes all the stars disappear! No one has noticed that up in the sky, far-far-away, a small UFO is flying undisturbed... Mind the antenna: Otto tries to watch his favorite soap opera, but the screen is continually disturbed by interference. What on earth could it be? An extraterrestrial sound: Following a strange sound, Bertha and Leopold go on a hunt for aliens, but the quest doesn’t pan out exactly as planned. A close call: Distracted by the beauty of a lovely she-walrus, Otto provokes an uncontrolled escape of laughing gas that creates serious trouble for the Puffins and Johnny Puff!