Pusher
As a heroin dealer in Copenhagen, Frank (Kim Bodnia) is far from the top but earns good money pushing with a friend (Mads Mikkelsen). When he decides to up the ante, Frank goes to Milo (Zlatko Buric), a drug lord -- except he doesn't have enough money for the heroin. Instead, Milo fronts him the goods upon the condition of immediate repayment. But when Frank goes to make the deal, and the police arrive, he has to ditch the drugs. Now Frank has to find a way to repay Milo if he wants to live.