Queen & Slim
Slim and Queen's first date takes an unexpected turn when a policeman pulls them over for a minor traffic violation. When the situation escalates, Slim takes the officer's gun and shoots him in self-defense. Now labeled cop killers in the media, Slim and Queen feel that they have no choice but to go on the run and evade the law. When a video of the incident goes viral, the unwitting outlaws soon become a symbol of trauma, terror, grief and pain for people all across the country.