Second Chance
For Julien, love is a contradiction. While he is a brilliant marriage counselor, his love life has been catastrophic since childhood. After several courtships that never exceed two weeks, some unfortunate events and the desire to break the bad luck that brings to their partners, in turn, one day Julien decides to give up the search for love; but he meets Joanna, an attractive woman who finds herself facing the opportunity of her life. The romantic comedy that no therapist would let see their patients. The therapist that no patient would like to have.