Session 9
A tale of terror when a group of asbestos removal workers start work in an abandoned insane asylum. The complex of buildings looms up out of the woods like a dormant beast. Grand, imposing, abandoned, deteriorating. The residents of Danvers, Massachusetts, steer well clear of the place. But Danvers State Mental Hospital, closed down for 15 years, is about to receive five new visitors.