Sin City
Bruce Willis stars as a cop with a bum ticker and a vow to protect a sexy stripper (Jessica Alba); Mickey Rourke as an outcast misanthrope on a mission to avenge the death of his one true love (Jaime King); and Clive Owen as Dwight, the clandestine love of Shellie (Brittany Murphy), who spends his night defending Gail (Rosario Dawson) and her Old Town girls (Devon Aoki and Alexis Bledel) from a tough guy (Benicio Del Toro) with a penchant for violence.