Slender Man
Small-town best friends Hallie, Chloe, Wren and Katie go online to try and conjure up the Slender Man -- a tall, thin, horrifying figure whose face has no discernible features. Two weeks later, Katie mysteriously disappears during a class trip to a historic graveyard. Determined to find her, the girls soon suspect that the legend of the Slender Man may be all too real.