Something Must Break
When Sebastian meets Andreas for the first time, he knows immediately that they belong together. While Sebastian defies norms of gender and does not hide his androgynous gender fluidity which undermines everything that society sees as normal, Andreas tries to deal with the fact that for the first time he is attracted someone of the same sex.