The English Patient
Winner of 9 Academy Awards, including Best Picture, Best Director (Anthony Minghella) and Best Supporting Actress (Juliette Binoche), THE ENGLISH PATIENT is an unforgettable and powerful motion picture experience. During World War II, a mysterious stranger (Ralph Fiennes) is cared for by American allies unaware of his dangerous past. Yet, as the mystery of his identity is revealed, an incredible tale of passion, intrigue, and adventure unfolds.