The Independent
During the final stretch of a polarizing political election, a promising and driven investigative journalist stumbles upon a life-altering lead. Determined to dig up the truth, Eli (Jodie Turner-Smith) risks losing everything in the wake of shocking revelations that will shatter reputations, test her integrity, and ultimately change the course of history.