Those Who Wish Me Dead
Still reeling from the loss of three lives, Hannah is a smoke jumper who's perched in a watchtower high above the Montana wilderness. She soon encounters Connor, a skittish boy who's bloodied, traumatized and on the run in the remote forest. As Hannah tries to bring him to safety, she's unaware of the real dangers to follow: two relentless killers hunting Connor, and a fiery blaze consuming everything in its path.