Tom and Jerry: Pint-Sized Pals
Here comes Tom and Jerry and they’re bringing with them a group of adorable, sidesplitting sidekicks! Join Tyke, Tuffy and Little Quacker as they pile on the laughs and mischief. Sit back and enjoy as these pint-size pals bring king-size comedy and delight to your whole family. From the babysitting bonanza of Tot Watchers to the playful pranks of That’s My Pup to the costumed chaos in Touché, Pussy Cat!, the silly streak of adventures and laughs just keep coming. So let’s hear it for teamwork, cooperation and a little bit of hijinks because comedy is always better with a buddy!