White Noise
Architect Jonathan Rivers (Michael Keaton) is happily married to author Anna (Chandra West), but tragedy strikes when she is killed in an accident. Deep in grief, Jonathan hears from Raymond Price (Ian McNeice), who claims that he has intercepted messages from Anna via electronic voice phenomena. Jonathan eventually comes to believe Raymond's claims, but, as he is drawn further into investigating the phenomenon, a sinister supernatural presence invades his life.