The Bachelorette 1201
S12, E1: Season 12 begins with JoJo Fletcher getting advice from former Bachelorettes Kaitlyn Bristowe, Desiree Hartsock Siegfried and Ali Fedotowsky before welcoming 26 bachelors to the mansion.