5:00 AM - 6:00 AM
S8, E14: President Taylor’s vision of global peace has been foiled over the last 13 hellish hours, and the situation worsens when the imminent threat of mass destruction clarifies. As her idealistic nature becomes a point of contention, she tasks Jack Bauer with a crucial mission, and advisor Ethan Kanin returns.