Train A Closed Down Station and a Skeleton
S1, E1: Detective Do-won has feelings for prosecutor Seo-kyung, but after hearing about her past, he begins to ignore her; while Do-won is chasing after a suspect of a case, he faces another case of murder at Mugyoung station.