Signora Volpe A Deadly Net
S2, E2: Freelancing for MI6, Sylvia poses as the PA for a diplomat's widow at her luxurious lakeside villa; she's keeping watch on a South American politician, but when a dead body is found in the lake, Riva is astonished to discover Sylvia already onsite.