Castle Impossible A Fairytale Mending: The Enchanted Castle Workshop
S1, E6: To continue their builds for ongoing chateau renovations, Daphne and Ian realize they need a dedicated workspace; they aim to transform one of the 28 horse stables into a workshop, but piled high with rubbish, it can be a big and costly renovation.