Now and Then, Here and There A Feast In the Dark
S1, E3: While imprisoned, Shu meets a fragile blue-eyed girl named Sara who found her way to this hellish future under similar circumstances. Meanwhile, King Hamdo confronts Lala-Ru, desperate to find the location of her pendant. Just when Shu thinks things couldn't get worse, Lady Abelia's cruel interrogation begins. Then, in the dead of night, a shining light of hope appears…but is it the help that Shu has been praying for?