Magic Kaito A Great Detective Comes to Light
S1, E4: A brilliant if arrogant teen detective comes to town, determined to capture Kid the Phantom Thief. This turns the heat up for Kaito, especially since they're classmates. In fact, Kaito becomes Suguru's rival even out of uniform, leading to a "gentlemen's bet" over which of them will go on a date with Aoko.