A Meeting
S1, E5: Saitou Dousan, lord of neighboring Mino Province and Nobunaga's father-in-law, invites Nobunaga and Kichou to meet. As Toshiie tries to lead a defensive force to the site, Dousan's son/Kichou's brother, Yoshitatsu, puts a cunning plan into action.