A Mind With a Heart of Its Own
S3, E2: To avoid hurting anyone's feelings, Jules asks Laurie and Ellie to be her co-maids of honor; Chick (Ken Jenkins) decides to have a little fun when Grayson asks him for Jules' hand in marriage.