The Kitchen Stand A Nightmare Called Pumpkin
S1, E7: Pumpkin, the defendant, is represented by Sofii and Chef Juantxo Sanchez, and Mati prosecutes. The experienced chef decides to cook a hamburger and a pumpkin carpaccio. The chef starts cooking and the first Twist is launched, which delays the cooking time. While Juanxto thinks he is getting out of danger, the jury activates a second Twist, called "Trick or Treat," which forces him to incorporate a chocolate-related ingredient into his recipe. He chooses cocoa nibs and finally closes his menu. To surprise them back, the chef sends the two dishes to the tasting room at the same time. The jury and the lawyers taste the menu and, after a very close deliberation, decide whether the pumpkin deserves another chance or if it’s found guilty.