A Party Invitation, Football Grapes and an Earth Chicken
S3, E9: Mary takes matters into her own hands and gets Pastor Jeff involved when Sheldon isn’t invited to Billy’s birthday party. George, meanwhile, has “male-bonding time” with Dr. Sturgis.