A Party Leader And Mob Orator
S1, E3: Hitler finishes his time in prison and re-establishes the NSDAP which steadily gains more votes during the economic crisis of the 1930s; President von Hindenburg refuses to appoint Hitler as Chancellor, and Hitler must find another means of power.