SuperMansion A Shop in the Dark
S1, E4: American Ranger’s former sidekick and current Secretary of Defense Kid Victory joins the League for dinner at the mansion. Rex tries to secure more funding while Ranger struggles with Kid Victory’s lifestyle and the rest of the League goes grocery shopping.