A Simple Plan
S1, E6: While Luc is on lockdown at the police station, Gwen tries to finally get the piece of information she has been desperately looking for to link Grace to Molly’s murder. But, with Luc sticking to his story that he and Grace were on the roof together all night and Stan working every angle to get Luc out, Gwen is running out of time. Detective Bruno decides to jump in to play good cop and is shocked by what he discovers. Grace teams up with Roz to deflect suspicion off of Grace by planting evidence on a new suspect with ties to The Courtenay sex club. They recruit Natalie to seduce Finch as a distraction, but Natalie may be in over her head when Finch takes her sexy flirtation seriously. Meanwhile, after putting himself in danger by upsetting the wrong people while delving into Molly’s past, Patrick turns to an unlikely ally, Kaley, who is having a harder and harder time denying her attraction to him. And Prince Theo’s lies start to unravel when he accidentally lets something slip, leading his fiancée Charlotte to suspect he’s hiding something.