A Stand Against Stassi
S3, E12: Stassi refuses to forgive Katie for attending Scheana's bachelorette party, forcing Katie to make a tough decision; Peter asks Vail out on a date; Kristen meets the woman with whom Tom Sandoval allegedly cheated.