A Whale of a Tale / Julieta's Loose Tooth
S3, E5: A Whale of a Tale: During a trip to the seashore, Manny and the Tools help to rescue a beached whale, returning it to the ocean. Julieta's Loose Tooth: Manny and the Tools discover Senor Sanchez's grand-daughter has a loose tooth!