Absolute Power
S6, E2: Danny and Baez investigate a possible serial killer who sends a chilling message to Danny. Erin toys with the idea of applying for a judgeship. Frank is in a bind when mayoral candidate, Katherine Tucker accuses him of secretly investigating her husband. Eddie faces her estranged father when he winds up in the hospital.