FIA World Rally-Raid Championship Abu Dhabi Desert Challenge
S3, E1: One of the world’s most prestigious cross-country rallies, the legendary Abu Dhabi Desert Challenge, founded in 1991, sees the biggest names in motorsport return in 2023 to tackle the punishing dunes.