Abu Dhabi: The Charm of Tradition
S1, E1: Follow Cam Mackintosh in the guise of The Wanderer, as he dives into the fascinating emirate of Abu Dhabi. Explore each step of his travel guide among deserts' hidden gems and cultural epiphanies, warmed up by the exceptional hospitality and pride of locals that he will meet along the way.