Abu Dhabi: The Thrill of Adventure
S1, E2: In true Wanderer fashion, Cam Mackintosh has no solid plans-only a desire to find the city's most exciting, once-in-a-lifetime experiences. He relies on his charm and thrill-seeking personality to seek out the most adventurous activities in Abu Dhabi-including F1 racing, skydiving, and camel riding through the desert. Follow along on his epic journey.