Achilles Heal
S1, E11: Clarice zeroes in on the entity behind the River Murders, Alastor Pharmaceuticals; the team rushes to Alastor to prevent the purging of any incriminating evidence; Clarice questions the CEO of Alastor Pharmaceuticals.