Murdered by Morning Acting on Evil
S1, E3: In Wisconsin, a mother makes an unimaginable discovery following a cast party; suddenly, a close circle of friends is under suspicion for murder; as detectives work quickly to unravel this mystery, another vicious attack may lead them to the killer.