After the Storm
S1, E2: Mrs. Roach's horse, Swallow, is mistakenly sent home before his fear of traffic is fully cured. Ashley is violently thrown off Swallow when he's spooked by a truck and Mrs. Roach swears she'll never bring her business back to Heartland. And when Spartan refuses to enter his trailer, Amy begins to have serious doubts about her ability to carry on her mother's work.