Aia I Hi’Ikua; I Hi’Ialo
S9, E6: McGarrett crosses the line and is arrested while investigating the death of his former SEAL buddy, who died while making an emergency landing on an aircraft carrier; Adam returns to Oahu with devastating news about his marriage.