Alaska: Our First Cruise Together
S1, E3: Join parents-to-be Mike and Tenille on an adventurous journey through Alaska aboard Princess Cruises. Both on the ship and ashore, they discover joy and beauty at every turn as they celebrate new beginnings. From pristine glaciers and cozy coastal towns to soaring heights above the mountains, they find an energizing new view on Alaska. Expect the unexpected on this nature-filled voyage!