Born In The Wild Alaska: Remote And Unassisted
S1, E1: Peter and Audrey plan an outdoor birth in remote Alaska, close to home but 150 miles from the nearest hospital. The unique setting presents countless obstacles, but they're determined to see their vision through. Can they persevere and realize their dream of unassisted childbirth, outside in nature?