Algoa Bay: Last Refuge Of The African Penguin
S1, E4: On the southern coast of Africa lies Algoa Bay--a protected refuge for the continent's only penguin species. Join the penguins in their quest for survival as they brave unforgiving elements to build an unlikely marine community.