Alien Air Force
S18, E7: Since 2017, the Navy has been releasing photos and videos of Unidentified Aerial Phenomena - and Ancient Astronaut Theorists suggest the incredible images are nearly identical to accounts from centuries ago. Could flying pyramids, bell-shaped craft, and cylindrical objects represent alien craft that have been roaming Earth's skies for thousands of years?