Aliens And The Ancient Engineers
Ancient Aliens Season 3 E6: An ancient mountaintop fortress in Peru constructed with laser-like tools; temples at Vijayanagara India harness cosmic energy; an acoustic chamber in Malta enables interplanetary communication.