All Debts Paid
S3, E3: In prison, Jamie discovers that an old foe has become the warden – and now has the power to make his life a living hell. Over the years, Claire and Frank both put their best foot forward to share a harmonious marriage, but an uninvited guest shatters this illusion, bringing their differences to light.